Pantflasker der gør en forskel

Når vi hvert år afholder CARE, samler vi penge ind til gode formål. Pengene kan vores 9. klasse elever stolt overrække, når de senere på skoleåret drager til Ghana og oplever projekterne, hvor pengene ender.

I år vil vi prøve noget nyt, og vi håber, at I vil hjælpe lidt til med dette. Vi låner en ide fra den kommende Danmarksindsamling. Vi vil gerne lade eleverne komme med pantflasker i det omfang, som det er muligt, i ugerne frem til CARE-dagene. Alle mængder eller antal er lige godt, for hver en tom dåse eller flaske bliver vekslet til velgørenhed.

Har eleverne ikke allerede tømt skuret for flaskepant, så kan det sagtens nås endnu. Eleverne medbringer blot pantflasker løbende, og så sørger vi for at få det hele indløst i løbet af vores CARE-dage.

Flaskeindsamlingen løber frem til og med onsdag på CARE-dagen.

Vi glæder os rigtig meget til CARE-dagene, og til at se jer alle – også meget gerne bedsteforældre – lørdag den 25. november.